30 Nisan 2015 Perşembe

BALMI LIP BALM

Herkese merhaba :)

Bugün sizlere ambalajına bayıldığım Balmi lip balmın incelemesini yazacağım. Balmi lipbalmin bendeki çeşidi çilekli olanı. Öncelikle ambalajı tam bir küp şeklinde ve aşırı tatlı. Kokusu da çok güzel. Verdiği nem de gayet yerinde ve dudaklarınızı yumuşacık yapıyor. Yalnız ürün kolayca emilen bir ürün değil ve onarıcı bir özelliğe de sahip değil. Ürünü ilk aldığımda kilitlenen bir kapağının olması beni çok mutlu etmişti. Yani çantaya atıp çıkarım, çantamda kendi kendine kapağı açıldı mı diye endişelenmeme gerek kalmaz diye düşünürken bir süre sonra bu kapağın çok dandik olduğunu fark ettim. Çünkü o kilitli sistem çok çabuk bir şekilde bozuldu ve kapakta çatlamalar oldu.(Fotoğraftan da görebileceğiniz üzere.)


Hello everyone!
Today I will be writing about my Balmi Lipbalm, which I love the packaging of. The one that I have is strawberry flavoured . First of all the packaging is in the shape of a cube and super cute. It also smells amazing. It moisturizes my lips very nicely and makes them soft. But this lipbalm is not quickly absorbed and it doesn’t have a repairing function.  When I first bought this product , it made me really happy that it had a locking mechanism.  So I thought that I could just throw it in my purse and not worry about the cap getting open. But then I realized that this cap has a very poor quality. Because  the cap's locking mechanism got broke down  very quickly. ( As you can see from the foto.)




 Ayrıca birkaç gün önce içinde paraben olduğunu öğrenmek beni bu üründen soğuttu. Son zamanlarda hiç elim gitmiyor artık bu ürüne. Ürünü birkaç ay önce aldım ve fiyatından tam emin değilim ama 10-12 tl arası birşeye almış olmam lazım. İndirimden almıştım ama güncel fiyatı 12.90 tl .Eğer almak isterseniz Watsonslardan alabilirsiniz. Açıkçası ben bir daha almayı düşünmüyorum çünkü ben en çok Blistex’in dudak ürünlerinden memnunum. Benim için bir lip balmın kesinlikle ve kesinlikle onarıcı özelliğe sahip olması gerekiyor. Çünkü soğuk kış aylarında dudaklarım aşırı kuruyup soyuluyor.


And also I learned a couple of days ago that it contains paraben and ever since then I'm not using it .I bought it a couple of months ago and I am not sure of its price but i think it was something around 10-12 tl. I bought it from sale but the current price is 12.90 tl.  If you want to purchase it you can buy it from Watsons stores. I personally don’t think of buying it again because I am very happy with my Blistex lip products .   For me a lip balm should definitely have a repairing  function . Because in winter my lips get super chapped and dry 




Not: En sevdiğim ve gece rutinimin vazgeçilmez Blistex dudak ürününün incelemesi birkaç güne blogda olucak!
Herkese musmutlu günler dilerim :)

 .
P.S. :  The post about my all time favourite and an essential part of my night routine Blistex lip product will be posted in a few days!


I wish all of you a happy day :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder